Warehouse Technician

Warehouse Technician
Empresa:

Baxter


Warehouse Technician

Detalles de la oferta

Warehouse Technician Req : JR - 003456 Location: Guayama, PR US Job Category: Local Job Codes Date Posted: 8/1/2019 2:23:14 PM Baxter International En todo el mundo, nuestros empleados están unidos por nuestra misión de salvar y mantener vidas. Juntos creamos una cultura que incentiva a los colegas a ir en pos de carreras gratificantes, una cultura en la que todos tienen la oportunidad de hacer un trabajo significativo como parte de un equipo que respetan, en un entorno que valora las contribuciones de cada persona. Estamos felices de que a usted le interese continuar su viaje profesional con Baxter. The Stock Room Warehouse Technician will be responsible of supporting the daily maintenance spare parts warehouse operations. This may include, but is not limited to the dispatching and receiving of stock room items, working with the resolution of issues with suppliers, managing invoices, performing data entry in the Maximo CMMS, managing and archiving documents, organizing stock room parts, and other related activities. The person in this position must be able to use forklifts for the movement of material in and out of the warehouse area. Perform daily tasks at the maintenance spare parts warehouse including but not limited to: Receiving and dispatching of parts. Entry of issue tickets into the CMMS system. Ensure that the log book is been filled as per procedure requirements. Support the Lean culture by recommending and implementing improvements. Execute equipment movements in the warehouse using the fork lift. Perform equipment repairs and preventive maintenance for spare equipment. Maintain warehouse and adjacent areas organized. Participate in the preparation and execution of annual inventory activities. Inspect spare items during the receiving and dispatching process for compliance. Perform inspections as required. Maintain the tooling area organized and ensure that tools needed are available and returned in an adecuate timeframe. Keep track of repaired equipment selected to be maintained in stock. This include glass lined equipment, pumps, heat exchangers, etc. Provide recommendations of spare parts inventory levels and / or replacements needed to reduce the inventory usage. Be able to perform light duty maintenance and use of forklift. Qualifications: Knowledge in MS Office Software such as Word and Excel, able to operate forklifts, Read and write in Spanish and English, knowledge in CMMS Maximo is preferable. Education: Technical or Associate Degree required, Bachelor degree in related field preferred. Experience: Minimum 3 years experience in purchasing, warehouse, maintenance, or related fields. Igualdad de oportunidades en el empleo Baxter es un empleador que ofrece igualdad de oportunidades (Equal Employment Opportunity, EEO). Baxter evalúa a los solicitantes calificados sin considerar su raza, color, religión, género, nacionalidad, edad, orientación sexual, identidad o expresión de género, estado protegido de veterano, estado de discapacidad/incapacidad o cualquier otra característica legalmente protegida. EEO es la ley EEO es la ley - Complemento de póster Política de transparencia en la remuneración Adaptaciones razonables Baxter se compromete a trabajar con personas con discapacidades y a ofrecerles adaptaciones razonables. Si, debido a una afección médica o discapacidad, usted necesita una adaptación razonable para cualquier parte del proceso de solicitud o entrevista, envíe un correo electrónico a Americas_TTAbaxter.com para que conozcamos la naturaleza de su solicitud junto con su información de contacto. SDL2017


Fuente: Adzuna_Ppc


Área:

  • Oficios – Servicios Varios / Data Entry / Digitador / Dactilografía

Requisitos

Ofertas Relacionadas

Secretaria legal

Descripción del Empleo: Se busca una secretaria Legal con AMPLIA experiencia en Notaría y en Radicación de casos Civiles. Con excelentes destrezas de...


Desde Secretaria Legal - San Juan

Publicado hace un mes

Data entry

Descripción del Empleo: -Contestar llamadas -Recibir y organizar correspondencia -Archivar documentos -Entrar data relacionada a las operaciones del negocio...


Desde Data Entry - San Juan

Publicado hace un mes

Data entry sistema de inventario

Descripción del Empleo: Se solicita Data Entry, Part time, lunes a viernes. Requisitos: Disponibilidad, responsable, puntual y comprometido. Con experiencia en...


Desde Data Entry Sistema De Inventario - Loíza

Publicado hace un mes

Human resources clerk (ps) – 85u

Descripción del Empleo: We are seeking a Human Resources Clerk for telephone counseling process for job searching and qualification. Resumes classification per...


Desde Human Resources Clerk (Ps) – 85U - Guaynabo

Publicado hace un mes