Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Oficinista - Caguas

Descripción de la Compañía Nuestro cliente es líder en la industria de construcción. Requerimientos Diploma de Escuela Superior Experiencia como Data Entry y...


Desde Target Human Resources Solutions - Caguas

Publicado a month ago

Secretaria Dental

RECIBIR PACIENTES, COMFIRMAR Y DAR CITAS, BUSCAR ELIGIBILIDAD PROCEDIMIENTOS EN PLANES MEDICOS, FACTURACION Y PREAUTORIZACIONES. Requisitos: USO DE COMPUTADO...


Desde Dr Renaldo E Maiz Inesta - Caguas

Publicado a month ago

Facturador(A)

Conocimiento y dominio del ciclo completo de facturación / Creación de facturas / Entrada datos demográficos / Información planes médicos / Creación de factu...


Desde Puerto Rico Eye Institute - Caguas

Publicado a month ago

Facturador(Ra)

Conocimiento y dominio del ciclo completo de facturación / Creación de facturas / Entrada datos demográficos / Información planes médicos / Creación de factu...


Desde Puerto Rico Eye Institute - Caguas

Publicado a month ago

Asistente Administrativa

Asistente Administrativa
Empresa:

Oiltec Usa


Lugar:

Caguas

Detalles de la oferta

Job Overview
We are seeking a dedicated Assistant to support our team in daily administrative tasks. The ideal candidate will assist in maintaining office efficiency and handling clerical duties.
Duties
- Provide administrative support to ensure efficient operation of the office
- Handle requests and queries appropriately
- Manage phone calls and correspondence (e-mail, letters, packages, etc.)
- Assist in organizing and scheduling appointments
- Coordinate events and meetings, including setup and logistics
- Maintain filing systems, both electronic and physical
- Perform basic clerical tasks such as data entry, typing, and copying
- Assist with office management tasks as needed
Skills
- Proficiency in Google Suite and Microsoft Office applications
-Proficiency in Quickbooks platform.
- Strong organizational skills with the ability to multitask
- Excellent communication skills, both verbal and written
- Familiarity with office equipment and phone systems
- Ability to type accurately and efficiently
- Prior experience in bookkeeping roles is a plus
- Knowledge of Google Calendar for scheduling purposes
- Experience in event planning would be beneficial
Tipo de puesto: Tiempo completo
Sueldo: $11.00 - $12.00 la hora
Horas previstas: 40 por semana
Lugar de trabajo: Empleo presencial


Fuente: Simplyhired

Requisitos

Asistente Administrativa
Empresa:

Oiltec Usa


Lugar:

Caguas

Built at: 2024-09-20T12:18:08.292Z