Office Clerk
Empresa:

Eminent Llc


Lugar:

Guaynabo

Detalles de la oferta

Requirements
- Associate Degree in Business Administration.
- Experience in data entry and administrative tasks.
- 1 year of customer service experience preferred.
- Fully Bilingual (English and Spanish)
- Expert in Microsoft Word and Excel.
Responsibilities
- Answering calls and emails.
- Taking and delivering messages.
- Performing data entry.
- Maintaining all records and documentation of reports and paying attention to details.
- Welcome customers.
- Creating and sending files.
- Scheduling meetings.
- Operating copying, scanning, and emailing equipment.
- Demonstrating a cooperative attitude and maintaining a high level of customer service.
- Performing other assigned tasks.
Tipo de puesto: Tiempo completo
Lugar de trabajo: Empleo presencial


Fuente: Simplyhired

Requisitos

Office Clerk
Empresa:

Eminent Llc


Lugar:

Guaynabo

Secretaria

Redacción y manejo de cartas, memorandos, minutas y otros documentos administrativos. Atención telefónica y recepción de visitantes. Asistencia al personal a...


Desde Jpr Contractors, Llc - Guaynabo

Publicado a month ago

Guardian Parking Y Mantenimiento Areas

Seguridad de área estacionamiento y Mantenimiento áreas verdes, edificio comercial de oficinas en Guaynabo y Carolina. Tiempo completo 40 horas, compensación...


Desde Garco Group - Guaynabo

Publicado a month ago

Public Assistance Generalist

Job Titles: Public Assistance Generalist Reports to: Project Manager Location: Guaynabo, Puerto Rico Who we are: DCMC Partners, a Great Place to Work®-Certif...


Desde Dcmc Partners - Guaynabo

Publicado a month ago

Oficinista- Dep De Contabilidad

¿BUSCAS EMPLEO DE OFICINISTA? ¡Aplica hoy y se parte de la gran familia de CTS! Departamento de Contabilidad Pueblo: Guaynabo Requisitos: Estudios Universita...


Desde Caribbean Temporary Services, Llc. - Guaynabo

Publicado a month ago

Built at: 2024-09-21T03:09:57.690Z