Call Center Specialist- Toa Baja

Detalles de la oferta

Call Center Specialist urgently needed to Evaluate customer interactions across all contact touchpoints. Continuously monitor service levels to identify trends and patterns that affect the overall customer experience. Engage in customer listening to identify pain points and expectations.
Requisitos:
Graduate or Bachelor's Degree preferred in management, or similar. Understanding of contact center operations, roles, equipment, standards, and Excellent organizational skills to effectively manage day-to-day project and operational tasks, establish priorities, and be flexible to accommodate changes in priorities to reflect the needs of the work environment. Must have experience with Microsoft Office products (i.e., PowerPoint, Visio, Teams, Outlook) * Bilingual (written and verbal) communication skills at a business level are a plus.


Salario Nominal: A convenir

Fuente: ClasificadosOnline

Requisitos

Representante De Servicio

Compañía especialista en la manufactura e instalación de puertas, organizadores para closets, venta de artículos y accesorios de decoración para el hogar des...


Jm Decor - Toa Baja

Publicado a month ago

Call Center Supervisor

Descripción: Buscamos un-Supervisor para nuestro Centro de llamadas que garantice una gestión eficiente del equipo y asegure la satisfacción de nuestros clie...


Protalents Pr - Toa Baja

Publicado a month ago

Empleado De Piso, Area Toa Baja

En Gema Recycling Services somos una empresa dedicada al reciclaje de metales. Tenemos disponibilidad plaza a tiempo completo de lunes a viernes de 8-5. Tene...


Gema Recycling Services Inc. - Toa Baja

Publicado 23 days ago

Office Clerk | Toa Baja

Importante empresa extiende vacante como: Inventario Office Clerk Actividades: Manejo de lotes y cantidades, revisión de documentación, verificación de firma...


Appleone - Toa Baja

Publicado 22 days ago

Built at: 2024-11-22T03:44:12.414Z